Praca

nabór na stanowisko Główny Księgowy - NABÓR ZAKOŃCZONY umowa o pracę na pełny etat

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (umowa o pracę na pełny etat).

Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.

Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Księgowości, podlegający bezpośrednio Dyrektorowi Cricoteki

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Norma czasu pracy: praca w podstawowym systemie,
  • Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
  • Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
  • Wynagrodzenie zasadnicze
  • Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego
  • Dodatek funkcyjny
  • Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 7500 – 8900 zł brutto
  1. Wymagania niezbędne:
  • Osoba ubiegająca się o pracę  stanowisku GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240 ze zm.), powinna spełniać następujące wymagania:

1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków:

  1. a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  2. b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  3. c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zarządzania finansowego, controllingu, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych oraz prawa zamówień publicznych.
  1. Wymagania preferowane:
  • udokumentowane doświadczenie w pracy w dziale księgowości w jednostce samorządu terytorialnego, jednostce sektora finansów publicznych, w szczególności w instytucji kultury.
  • posiadanie doświadczenia w organizacji pracy nad budżetem zadaniowym, controllingiem, procedurą kontroli zarządczej,
  • odpowiedzialność, rzetelność i zdolności analitycznego myślenia,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • biegła znajomością pakietu MS Office (m.in. Excel i Word)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  1. Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego.
  • znajomość programu WAPRO ERP
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r.,
  • zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu,
  • planowanie wydatkowania środków i przepływów gotówkowych zgodnie ze zobowiązaniami finansowymi i prawnymi instytucji,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminowej realizacji umów,
  • raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów,
  • opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z wykonania planów rzeczowo - finansowych i statystycznych,
  • zapewnienie prawidłowej działalności finansowo - księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wycen majątku zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności instytucji kultury,
  • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych instytucji zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych,
  • nadzorowanie pracy działu finansowego, w tym czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo - księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki,
  • zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów UE,
  • nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych,
  • rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,
  • współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji,
  • współpraca ze wszystkim działami instytucji w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania finansowego poszczególnych przedsięwzięć,
  • reprezentacja Instytucji na spotkaniach
  • zarządzanie dwuosobowym Działem Księgowości.
  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • możliwość korzystania z karty ICOM
  • zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI
  • bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP
  • zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki
  1. Wymagane dokumenty formalne:
  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

Więcej informacji
nabór na stanowisko: Adiunkt w Galerii-Pracowni Tadeusza Kantora - NABÓR ZAKOŃCZONY umowa o pracę na ½ etatu

 

W wyniku prowadzonego naboru na stanowisko: adiunkt w Galerii –Pracowni Tadeusza Kantora w Dziale Zbiorów i Wystaw Muzeum Kantora znak: ZAP.110.1.2025 została wybrana Pani Anna Michałowska

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowieogłasza nabór na stanowisko: adiunkt w Galerii-Pracowni Tadeusza Kantora w Dziale Zbiorów i Wystaw Muzeum Tadeusza Kantora

• Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Muzeum Tadeusza Kantora
• Wymiar czasu pracy: ½ etatu
• Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest instytucją kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.

• Forma zatrudnienia: umowa o pracę
• Norma czasu pracy: podstawowy system czasu pracy (obowiązkowo od poniedziałku do środy w godzinach 11.30 – 18:00)
• Miejsce wykonywanej pracy: Galeria-Pracownia Tadeusza Kantora – oddział Cricoteki przy
ul. Siennej 7/5, Kraków
• Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2025

• Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
1) Wynagrodzenie zasadnicze
2) Dodatek stażowy 5–20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu prac
3) Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku: 2.900 – 3.200 zł brutto

1. Wymagania niezbędne:
• dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w Muzeum zbiorów,
• znajomość zagadnień związanych z ekspozycją muzealną, zbiorami, wystawami w tym planowania i rozliczania kosztów oraz budżetowania, a także procesu planowania i ewaluacji zadań,
• znajomość ustawy o muzeach z 21 listopada 1996 r., deklaracji ICOM, procedur związanych z opieką nad kolekcją muzealną rekomendowanych przez NIMOZ oraz przepisów pokrewnych,
• znajomość zarządzania projektami,
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
• zainteresowanie szeroko pojętą kulturą.

2 Mile widziane:
• staż pracy w muzeum lub innej instytucji kultury posiadającej kolekcję,
• biegła obsługa komputera: pakiet Office (z uwzględnieniem Excel),
• znajomość programów bazodanowych do ewidencji muzealiów, a szczególnie Muzeo,
• umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących specyfikę pracy na zajmowanym stanowisku,
• umiejętność pisania i redagowania tekstów,
• zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
• wysoka kultura osobista,
• bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność,
• otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań.

3. Zakres odpowiedzialności:
Opieka nad zbiorami i działalność merytoryczna Galerii-Pracowni Tadeusza Kantora:
• odpowiedzialność materialna za zbiory i wyposażenie,
• naukowe opracowywanie zbiorów, ich katalogowanie oraz właściwe przechowywanie wg. zasad obowiązujących w Muzeum,
• wprowadzanie eksponatów do programu Muzeo oraz obsługa tego programu,
• współpraca przy nanoszeniu numerów inwentarzowych na obiekty w konsultacji z konserwatorem oraz z inwentaryzatorem,
• stałe monitorowanie stanów zachowania obiektów oraz warunków mikroklimatycznych w miejscach ich przechowywania,
• udział w skontrowaniu zbiorów,
• poszukiwanie rozwiązań dla polepszenia ochrony zbiorów, remontu w Galerii-Pracowni (poszukiwanie źródeł finansowania, pisanie wniosków, realizacja, rozliczanie),
• współpraca przy wypożyczeniach i wewnętrznym ruchu obiektów ze zbiorów znajdujących się w Galerii-Pracowni,
• współpraca przy tworzeniu programu Galerii-Pracowni,
• nadzór na wystawami w Galerii-Pracowni w czasie godzin jej otwarcia;
• opieka nad zwiedzającymi i oprowadzanie po Galerii-Pracowni w czasie jej otwarcia;
• koordynowanie wystaw i wydarzeń we współpracy z kuratorami wystaw i wydarzeń,
• składanie Kierownikowi Muzeum propozycji wystaw i wydarzeń towarzyszących,
• wdrażanie i przestrzeganie procedur w zakresie nadzoru, ewidencjonowania, inwentaryzacji oraz ruchu muzealiów,
• przestrzeganie polityki gromadzenia, przechowywania i opracowywania zbiorów Muzeum.
Inne zadania w Galerii-Pracowni Tadeusza Kantora:
• sprzedaż wydawnictw Cricoteki i biletów wstępu, w tym obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, raportów i rozliczeń,
• opracowanie sprawozdań z działalności Galerii-Pracowni oraz monitorowanie założonych wskaźników,
• budżetowanie i realizacja budżetu Galerii-Pracowni,
• wnioskowanie o zakupy związane z funkcjonowaniem miejsca i jego wyposażeniem w konsultacji z Kierownikiem Muzeum,
• współpraca przy prowadzeniu różnych form działalności edukacyjnej we współpracy z Działem Upowszechniania i Wydarzeń,
• tworzenie utworów w rozumieniu prawa autorskiego,
• sporządzanie informacji do sprawozdań, planów półrocznych i rocznych Galerii-Pracowni.

4. Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury,
• zdobycie umiejętności organizacyjnych,
• możliwość rozwoju zawodowego.

5. Wymagane dokumenty formalne:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz szkolenia.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

Więcej informacji
0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu