Praca
Szukamy energicznej, odpowiedzialnej osoby, która dobrze czuje się w pracy administracyjnej i nie boi się wyzwań, jakie stawia instytucja kultury.
Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.
Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Administracyjny
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo – data zatrudnienia: lipiec 2024 r.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Norma czasu pracy: podstawowy system czasu pracy,
- Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
- Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
- Wynagrodzenie zasadnicze
- Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego,
- Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 4300 zł BRUTTO
- Wymagania niezbędne:
- Komunikatywność;
- wykształcenie wyższe magisterskie/licencjat;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność przygotowywania prezentacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie.
- Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu
- obsługiwanie połączeń telefonicznych (numer główny CRICOTEKI);
- obsługiwanie ogólnej skrzynki cricoteka@cricoteka.plpoprzez przyjmowanie / wysyłkę pocztę elektronicznej, jej dystrybucję do pracowników Cricoteki, zgodnie z dekretacją Dyrektora;
- przyjmowanie poczty, prowadzenie ewidencji, monitorowanie poczty przychodzącej
i wychodzącej, dystrybucja zgodnie z dekretacją Dyrektora; - redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, ich archiwizacja zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
- przyjmowanie na dzienniku podawczym dokumentów finansowych (faktury, rachunki itp.) i ich dystrybucja do odpowiednich osób / pracowników Cricoteki;
- organizowanie wizyt gości Dyrektora polskich oraz zagranicznych w Cricotece;
- przygotowywanie pism wychodzących z Cricoteki również w języku angielskim;
Zadania związane z organizacją pracy Dyrektora i Zastępcy Dyrektora
- wsparcie organizacyjne spotkań;
- organizacja podróży służbowych;
- przygotowywanie prezentacji i wystąpień;
- przygotowywanie notatek z zebrań z udziałem Dyrektora / Zastępcy Dyrektora;
- prowadzenie kalendarza Dyrektora i Zastępcy Dyrektora.
Prowadzenie rejestrów w wersjach papierowych i elektronicznych m.in.
- obiegu pism przychodzących i wychodzących;
- umów;
- faktur;
- pieczątek, innych dokumentów.
Zadania związane z organizacją pracy instytucji i pracowników
- dystrybucja do pracowników Cricoteki zarządzeń, komunikatów, pism okólnych;
- zakup biletów (pociąg, samolot itp.) związanych z organizacją podróży służbowych;
- przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Cricoteki w oparciu o otrzymane merytoryczne materiały, pozyskanie ich, ich korekta i redakcja;
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Programowej instytucji, sporządzanie sprawozdań
z obrad.
Zadania związane z organizacją pracy biura
- dbałość o porządek w biurze i pomieszczeniu socjalnym - poza usługami sprzątania;
- kontrolowanie stanu materiałów biurowych oraz ich zamawianie;
- dokonywanie zakupów i zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze;
- serwowanie poczęstunku dla gości / kontrahentów Cricoteki;
- organizacja cateringu w czasie spotkań Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora.
- Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- możliwość korzystania z karty ICOM;
- zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI;
- bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP;
- zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki.
- Wymagane dokumenty formalne:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.