Praca
Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (umowa o pracę na pełny etat).
Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.
Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Księgowości, podlegający bezpośrednio Dyrektorowi Cricoteki
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Norma czasu pracy: praca w podstawowym systemie,
- Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
- Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
- Wynagrodzenie zasadnicze
- Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego
- Dodatek funkcyjny
- Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 7500 – 8900 zł brutto
- Wymagania niezbędne:
- Osoba ubiegająca się o pracę stanowisku GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240 ze zm.), powinna spełniać następujące wymagania:
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
- a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zarządzania finansowego, controllingu, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych oraz prawa zamówień publicznych.
- Wymagania preferowane:
- udokumentowane doświadczenie w pracy w dziale księgowości w jednostce samorządu terytorialnego, jednostce sektora finansów publicznych, w szczególności w instytucji kultury.
- posiadanie doświadczenia w organizacji pracy nad budżetem zadaniowym, controllingiem, procedurą kontroli zarządczej,
- odpowiedzialność, rzetelność i zdolności analitycznego myślenia,
- doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- biegła znajomością pakietu MS Office (m.in. Excel i Word)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego.
- znajomość programu WAPRO ERP
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r.,
- zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu,
- planowanie wydatkowania środków i przepływów gotówkowych zgodnie ze zobowiązaniami finansowymi i prawnymi instytucji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminowej realizacji umów,
- raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów,
- opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z wykonania planów rzeczowo - finansowych i statystycznych,
- zapewnienie prawidłowej działalności finansowo - księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wycen majątku zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności instytucji kultury,
- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych instytucji zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych,
- nadzorowanie pracy działu finansowego, w tym czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo - księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki,
- zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów UE,
- nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych,
- rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,
- współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji,
- współpraca ze wszystkim działami instytucji w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania finansowego poszczególnych przedsięwzięć,
- reprezentacja Instytucji na spotkaniach
- zarządzanie dwuosobowym Działem Księgowości.
- Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość korzystania z karty ICOM
- zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI
- bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP
- zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki
- Wymagane dokumenty formalne:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie
ogłasza nabór na stanowisko:
Inwentaryzator zbiorów
- Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Muzeum Tadeusza Kantora
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Cricotekazostała założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest instytucją kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Norma czasu pracy: równoważny system czasu pracy (praca na harmonogramie)
- Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2-4, Kraków
- Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
1) Wynagrodzenie zasadnicze
2) Dodatek stażowy 5–20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy
- Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku: 5.500 – 6.000 zł brutto
- Wymagania niezbędne:
- dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych zbiorów,
- udokumentowane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku przez co najmniej 4 lata,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość przepisów prawa związanych z muzealnictwem, inwentaryzacją (w tym m.in.: przechowaniem i zabezpieczaniem zbiorów muzealnych, ruchem obiektów) oraz prawem autorskim,
- podstawowa znajomość elektronicznych systemów / programów inwentaryzacyjnych,
- podstawowa znajomość technologii i procedur związanych z digitalizacją zbiorów muzealnych,
- znajomość standardowego oprogramowania biurowego,
- Mile widziane:
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania pracy,
- studia podyplomowe z zakresu muzealnictwa lub konserwacji dzieł sztuki,
- szkolenia w tym z zakresu prawa autorskiego.
- Zakres odpowiedzialności:
- nadzór nad procesem ewidencjonowania, inwentaryzacji oraz ruchu muzealiów,
- weryfikacja zgodności wartości majątkowej nabytych muzealiów w ciągu roku kalendarzowego,
- prowadzenie działań związanych z kontrolą zbiorów,
- nadzór nad zabezpieczeniem zbiorów Muzeum na wystawach, w magazynach dzieł sztuki i pracowniach,
- nadzór nad procesem prowadzenia kwerend w zbiorach Muzeum,
- kontrola nad terminowością działań inwentaryzacyjnych (ewidencji i opracowania naukowego),
- koordynacja działań i obsługa formalno-prawna procesu nabywania zbiorów w tym przyjmowania darowizn muzealiów oraz przyjmowania i zwrotów depozytów,
- współpraca przy ustalaniu planów konserwatorskich oraz planu wystaw,
- koordynacja działań i prowadzenie procesów związanych z transportami i ubezpieczeniem obiektów własnych i obcych,
- pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz przygotowywanie wniosków o dofinansowania na cele statutowe (w ramach zakresu obowiązków wynikających ze sprawowanego stanowiska),
- udział w zadaniach i projektach związanych ze statutową działalnością CRICOTEKI w zakresie związanym ze swoim zakresem obowiązków,
- przygotowywanie oraz wdrażanie rozwiązań organizacyjnych i zarządczych dotyczących pracy i procedur w ramach Działu Zbiorów i Wystaw,
- nadzór nad procesem digitalizacji i udostępniania zbiorów,
- udział w przygotowywaniu planów digitalizacji zbiorów muzealnych i bibliotecznych oraz wykonuje prace niezbędne przy realizacji ich digitalizacji,
- prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywaniem powyższych obowiązków,
- nadzór / tworzenie dokumentów wewnętrznego i zewnętrznego ruchu muzealiów,
- merytoryczne opracowywanie zbiorów.
- Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury,
- zdobycie umiejętności organizacyjnych,
- możliwość rozwoju zawodowego.
- Wymagane dokumenty formalne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz szkolenia.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO])
Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
- Etapy rekrutacji:
I ETAP – Weryfikacja aplikacji. Komisja powołana w ramach procedury naboru dokona pierwszej weryfikacji oraz selekcji aplikacji nadesłanych / złożonych przez kandydatów. W trakcie tego etapu dokona analizy wymaganych dokumentów, tj. CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, wykształcenie i szkolenia itd. co do zgodności z wymogami ogłoszenia o naborze. Na tym etapie odrzucone zastają aplikacje osób, które nie spełniają określonych wymagań formalnych i merytorycznych określonych w ogłoszeniu o naborze i zostaje stworzona lista osób, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania z ogłoszenia. Osoby te zostaną zakwalifikowane do II etapu naboru. Liczbę osób określa Komisja.
Etap II – Rozmowa kwalifikacyjna Umożliwia zapoznanie się z kandydatem oraz weryfikację informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych. To czas na zadawanie pytań o kompetencje,
a nawet na przeprowadzenie specjalistycznych testów, które ujawnią bardziej lub mniej pożądane cechy kandydata i sprawdzenie poziomu znajomości języka obcego, jeżeli był wymagany. Forma rozmowy: stacjonarne spotkanie w siedzibie CRICOTEKI / on-line.
Etap III – Wyłonienie właściwego kandydata. W wyniku Etapu II Komisja wyłania kandydata, który osiągnął najwyższą ocenę w ramach Etapu nr II i przedstawia rekomendację co do jego wyboru do zatwierdzenia Dyrektorowi. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, może zostać zorganizowane spotkanie kandydata z Dyrektorem w celu prezentacji kandydata, omówienia warunków zatrudnienia. Decyzja Dyrektora co do zatrudnienia rekomendowanego kandydata stanowi podstawę do powiadomienia wybranej osoby o tym, iż jego kandydatura została oceniona najwyżej i składana jest kandydatowi oferta zatrudnienia. Na tym etapie mogą być jeszcze ustalane ostateczne warunki zatrudnienia określone w ofercie. Przyjęcie oferty przez kandydata stanowi podstawę do ogłoszenia wyniku naboru.
Etap IV – Informacja o wynikach naboru. Na tym etapie dochodzi do powiadomienia osób biorących udział w naborze o wynikach naboru w następujących formach:
1) kandydatów zaproszonych do Etapu II i następnych etapów: mailem lub telefonicznie
2) wszystkie osoby, które złożyły aplikacje bądź mają dostęp do ogłoszenia o naborze: poprzez opublikowanie informacji o zakończonym naborze wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska wybranego kandydata pod treścią Ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP CRICOTEKI.
Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie ogłasza nabór na Specjalista / referent ds. sekretariatu (umowa o pracę na pełny etat).
Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.
Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Administracyjny
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę – od zaraz
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Norma czasu pracy: podstawowy system czasu pracy,
- Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
- Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
- Wynagrodzenie zasadnicze
- Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego,
- Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 4700 – 5000 zł brutto.
- Wymagania niezbędne:
- Komunikatywność;
- wykształcenie wyższe magisterskie/licencjat;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność przygotowywania prezentacji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie.
- Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu
- obsługiwanie połączeń telefonicznych (numer główny CRICOTEKI);
- obsługiwanie ogólnej skrzynki cricoteka@cricoteka.plpoprzez przyjmowanie / wysyłkę pocztę elektronicznej, jej dystrybucję do pracowników Cricoteki, zgodnie z dekretacją Dyrektora;
- przyjmowanie poczty, prowadzenie ewidencji, monitorowanie poczty przychodzącej
i wychodzącej, dystrybucja zgodnie z dekretacją Dyrektora; - redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, ich archiwizacja zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
- przyjmowanie na dzienniku podawczym dokumentów finansowych (faktury, rachunki itp.) i ich dystrybucja do odpowiednich osób / pracowników Cricoteki;
- organizowanie wizyt gości Dyrektora polskich oraz zagranicznych w Cricotece;
- przygotowywanie pism wychodzących z Cricoteki również w języku angielskim;
- obsługa systemu EZD,
Zadania związane z organizacją pracy Dyrektora i Zastępcy Dyrektora
- wsparcie organizacyjne spotkań;
- organizacja podróży służbowych;
- przygotowywanie prezentacji i wystąpień;
- przygotowywanie notatek z zebrań z udziałem Dyrektora / Zastępcy Dyrektora;
- prowadzenie kalendarza Dyrektora i Zastępcy Dyrektora.
Prowadzenie rejestrów w wersjach papierowych i elektronicznych m.in.
- obiegu pism przychodzących i wychodzących;
- umów;
- faktur;
- pieczątek, innych dokumentów.
Zadania związane z organizacją pracy instytucji i pracowników
- dystrybucja do pracowników Cricoteki zarządzeń, komunikatów, pism okólnych;
- zakup biletów (pociąg, samolot itp.) związanych z organizacją podróży służbowych;
- przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Cricoteki w oparciu o otrzymane merytoryczne materiały, pozyskanie ich, ich korekta i redakcja;
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Programowej instytucji, sporządzanie sprawozdań
z obrad.
Zadania związane z organizacją pracy biura
- dbałość o porządek w biurze i pomieszczeniu socjalnym – poza usługami sprzątania;
- kontrolowanie stanu materiałów biurowych oraz ich zamawianie;
- dokonywanie zakupów i zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze;
- serwowanie poczęstunku dla gości / kontrahentów Cricoteki;
- organizacja cateringu w czasie spotkań Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora.
- Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- możliwość korzystania z karty ICOM;
- zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI;
- bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP;
- zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki.
- Wymagane dokumenty formalne:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
- Etapy Rekrutacji:
I ETAP – Weryfikacja aplikacji. Komisja powołana w ramach procedury naboru dokona pierwszej weryfikacji oraz selekcji aplikacji nadesłanych / złożonych przez kandydatów. W trakcie tego etapu dokona analizy wymaganych dokumentów, tj. CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i szkolenia itd. co do zgodności z wymogami ogłoszenia o naborze. Na tym etapie odrzucone zastają aplikacje osób, które nie spełniają określonych wymagań formalnych i merytorycznych określonych w ogłoszeniu o naborze i zostaje stworzona lista osób, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania z ogłoszenia. Osoby te zostaną zakwalifikowane do II etapu naboru. Liczbę osób określa Komisja.
Etap II – Rozmowa kwalifikacyjna Umożliwia zapoznanie się z kandydatem oraz weryfikację informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych. To czas na zadawanie pytań o kompetencje, a nawet na przeprowadzenie specjalistycznych testów, które ujawnią bardziej lub mniej pożądane cechy kandydata i sprawdzenie poziomu znajomości języka obcego, jeżeli był wymagany. Forma rozmowy: stacjonarne spotkanie w siedzibie CRICOTEKI / on-line. Na tym etapie może się odbyć więcej niż jedno spotkanie z kandydatem.
Etap III – Wyłonienie właściwego kandydata. W wyniku Etapu II Komisja wyłania kandydata, który osiągnął najwyższą ocenę w ramach Etapu nr II i przedstawia rekomendację co do jego wyboru do zatwierdzenia Dyrektorowi. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, może zostać zorganizowane spotkanie kandydata z Dyrektorem w celu prezentacji kandydata, omówienia warunków zatrudnienia. Decyzja Dyrektora co do zatrudnienia rekomendowanego kandydata stanowi podstawę do powiadomienia wybranej osoby o tym, iż jego kandydatura została oceniona najwyżej i składana jest kandydatowi oferta zatrudnienia. Na tym etapie mogą być jeszcze ustalane ostateczne warunki zatrudnienia określone w ofercie. Przyjęcie oferty przez kandydata stanowi podstawę do ogłoszenia wyniku naboru.
Etap IV – Informacja o wynikach naboru. Na tym etapie dochodzi do powiadomienia osób biorących udział w naborze o wynikach naboru w następujących formach:
1) kandydatów zaproszonych do Etapu II i następnych etapów: mailem lub telefonicznie
2) wszystkie osoby, które złożyły aplikacje bądź mają dostęp do ogłoszenia o naborze: poprzez opublikowanie informacji o zakończonym naborze wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska wybranego kandydata pod treścią Ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP CRICOTEKI.