Praca

nabór na stanowisko Główny Księgowy umowa o pracę na pełny etat

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (umowa o pracę na pełny etat).

Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.

Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Księgowości, podlegający bezpośrednio Dyrektorowi Cricoteki

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Norma czasu pracy: praca w podstawowym systemie,
  • Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
  • Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
  • Wynagrodzenie zasadnicze
  • Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego
  • Dodatek funkcyjny
  • Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 7500 – 8900 zł brutto
  1. Wymagania niezbędne:
  • Osoba ubiegająca się o pracę  stanowisku GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. nr 157, poz. 1240 ze zm.), powinna spełniać następujące wymagania:

1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków:

  1. a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  2. b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  3. c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  4. d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce prawa podatkowego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zarządzania finansowego, controllingu, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych oraz prawa zamówień publicznych.
  1. Wymagania preferowane:
  • udokumentowane doświadczenie w pracy w dziale księgowości w jednostce samorządu terytorialnego, jednostce sektora finansów publicznych, w szczególności w instytucji kultury.
  • posiadanie doświadczenia w organizacji pracy nad budżetem zadaniowym, controllingiem, procedurą kontroli zarządczej,
  • odpowiedzialność, rzetelność i zdolności analitycznego myślenia,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • biegła znajomością pakietu MS Office (m.in. Excel i Word)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  1. Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego.
  • znajomość programu WAPRO ERP
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r.,
  • zarządzanie operacyjne finansami instytucji, zapewnienie płynności finansowej i bezpieczeństwa finansowego jednostki w odniesieniu do budżetu,
  • planowanie wydatkowania środków i przepływów gotówkowych zgodnie ze zobowiązaniami finansowymi i prawnymi instytucji,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i terminowej realizacji umów,
  • raportowanie stanu finansowego instytucji wg ustalonych procedur i określonych terminów,
  • opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z wykonania planów rzeczowo - finansowych i statystycznych,
  • zapewnienie prawidłowej działalności finansowo - księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wycen majątku zgodnie z przepisami o rachunkowości oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności instytucji kultury,
  • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych instytucji zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych,
  • nadzorowanie pracy działu finansowego, w tym czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu płacowego, finansowo - księgowego, aktualizacja polityki finansowej jednostki,
  • zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów UE,
  • nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych,
  • rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,
  • współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji,
  • współpraca ze wszystkim działami instytucji w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania finansowego poszczególnych przedsięwzięć,
  • reprezentacja Instytucji na spotkaniach
  • zarządzanie dwuosobowym Działem Księgowości.
  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • możliwość korzystania z karty ICOM
  • zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI
  • bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP
  • zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki
  1. Wymagane dokumenty formalne:
  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

Więcej informacji
nabór na stanowisko Inwentaryzator zbiorów umowa o pracę na pełny etat

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie

ogłasza nabór na stanowisko:

Inwentaryzator zbiorów

  • Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Muzeum Tadeusza Kantora
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Cricotekazostała założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest instytucją kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Norma czasu pracy: równoważny system czasu pracy (praca na harmonogramie)
  • Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2-4, Kraków
  • Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:

1)      Wynagrodzenie zasadnicze

2)      Dodatek stażowy 5–20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy

  1. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku: 5.500 – 6.000 zł brutto
  2. Wymagania niezbędne:
  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych zbiorów,
  • udokumentowane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku przez co najmniej 4 lata,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • znajomość przepisów prawa związanych z muzealnictwem, inwentaryzacją (w tym m.in.: przechowaniem i zabezpieczaniem zbiorów muzealnych, ruchem obiektów) oraz prawem autorskim,
  • podstawowa znajomość elektronicznych systemów / programów inwentaryzacyjnych,
  • podstawowa znajomość technologii i procedur związanych z digitalizacją zbiorów muzealnych,
  • znajomość standardowego oprogramowania biurowego,
  1. Mile widziane:
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania pracy,
  • studia podyplomowe z zakresu muzealnictwa lub konserwacji dzieł sztuki,
  • szkolenia w tym z zakresu prawa autorskiego.
  1. Zakres odpowiedzialności:
  • nadzór nad procesem ewidencjonowania, inwentaryzacji oraz ruchu muzealiów,
  • weryfikacja zgodności wartości majątkowej nabytych muzealiów w ciągu roku kalendarzowego,
  • prowadzenie działań związanych z kontrolą zbiorów,
  • nadzór nad zabezpieczeniem zbiorów Muzeum na wystawach, w magazynach dzieł sztuki i pracowniach,
  • nadzór nad procesem prowadzenia kwerend w zbiorach Muzeum,
  • kontrola nad terminowością działań inwentaryzacyjnych (ewidencji i opracowania naukowego),
  • koordynacja działań i obsługa formalno-prawna procesu nabywania zbiorów w tym przyjmowania darowizn muzealiów oraz przyjmowania i zwrotów depozytów,
  • współpraca przy ustalaniu planów konserwatorskich oraz planu wystaw,
  • koordynacja działań i prowadzenie procesów związanych z transportami i ubezpieczeniem obiektów własnych i obcych,
  • pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz przygotowywanie wniosków o dofinansowania na cele statutowe (w ramach zakresu obowiązków wynikających ze sprawowanego stanowiska),
  • udział w zadaniach i projektach związanych ze statutową działalnością CRICOTEKI w zakresie związanym ze swoim zakresem obowiązków,
  • przygotowywanie oraz wdrażanie rozwiązań organizacyjnych i zarządczych dotyczących pracy i procedur w ramach Działu Zbiorów i Wystaw,
  • nadzór nad procesem digitalizacji i udostępniania zbiorów,
  • udział w przygotowywaniu planów digitalizacji zbiorów muzealnych i bibliotecznych oraz wykonuje prace niezbędne przy realizacji ich digitalizacji,
  • prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywaniem powyższych obowiązków,
  • nadzór / tworzenie dokumentów wewnętrznego i zewnętrznego ruchu muzealiów,
  • merytoryczne opracowywanie zbiorów.
  1. Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w instytucji kultury,
  • zdobycie umiejętności organizacyjnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  1. Wymagane dokumenty formalne:
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz szkolenia.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO])

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

  1. Etapy rekrutacji:

I ETAP – Weryfikacja aplikacji. Komisja powołana w ramach procedury naboru dokona pierwszej weryfikacji oraz selekcji aplikacji nadesłanych / złożonych przez kandydatów. W trakcie tego etapu dokona analizy wymaganych dokumentów, tj. CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, wykształcenie i szkolenia itd. co do zgodności z wymogami ogłoszenia o naborze. Na tym etapie odrzucone zastają aplikacje osób, które nie spełniają określonych wymagań formalnych i merytorycznych określonych w ogłoszeniu o naborze i zostaje stworzona lista osób, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania z ogłoszenia. Osoby te zostaną zakwalifikowane do II etapu naboru. Liczbę osób określa Komisja.

Etap II – Rozmowa kwalifikacyjna  Umożliwia zapoznanie się z kandydatem oraz weryfikację informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych. To czas na zadawanie pytań o kompetencje,
a nawet na przeprowadzenie specjalistycznych testów, które ujawnią bardziej lub mniej pożądane cechy kandydata i sprawdzenie poziomu znajomości języka obcego, jeżeli był wymagany. Forma rozmowy: stacjonarne spotkanie w siedzibie CRICOTEKI / on-line.

Etap III – Wyłonienie właściwego kandydata. W wyniku Etapu II Komisja wyłania kandydata, który osiągnął najwyższą ocenę w ramach Etapu nr II i przedstawia rekomendację co do jego wyboru do zatwierdzenia Dyrektorowi. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, może zostać zorganizowane spotkanie kandydata z Dyrektorem w celu prezentacji kandydata, omówienia warunków zatrudnienia. Decyzja Dyrektora co do zatrudnienia rekomendowanego kandydata stanowi podstawę do powiadomienia wybranej osoby o tym, iż jego kandydatura została oceniona najwyżej i składana jest kandydatowi oferta zatrudnienia. Na tym etapie mogą być jeszcze ustalane ostateczne warunki zatrudnienia określone w ofercie. Przyjęcie oferty przez kandydata stanowi podstawę do ogłoszenia wyniku naboru.

Etap IV – Informacja o wynikach naboru. Na tym etapie dochodzi do powiadomienia osób biorących udział w naborze o wynikach naboru w następujących formach:

1)      kandydatów zaproszonych do Etapu II i następnych etapów: mailem lub telefonicznie

2)      wszystkie osoby, które złożyły aplikacje bądź mają dostęp do ogłoszenia o naborze: poprzez opublikowanie informacji o zakończonym naborze wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska wybranego kandydata pod treścią Ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP CRICOTEKI.

Więcej informacji
nabór na stanowisko Specjalista / referent ds. sekretariatu umowa o pracę na pełny etat

Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w Krakowie ogłasza nabór na Specjalista / referent ds. sekretariatu  (umowa o pracę na pełny etat).

Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.

 Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Administracyjny

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę – od zaraz
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Norma czasu pracy: podstawowy system czasu pracy,
  • Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
  • Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
  • Wynagrodzenie zasadnicze
  • Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego,
  • Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 4700 – 5000 zł brutto.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • Komunikatywność;
  • wykształcenie wyższe magisterskie/licencjat;
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych;
  • umiejętność przygotowywania prezentacji;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie.

 

  1. Mile widziane:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu

  • obsługiwanie połączeń telefonicznych (numer główny CRICOTEKI);
  • obsługiwanie ogólnej skrzynki cricoteka@cricoteka.plpoprzez przyjmowanie / wysyłkę pocztę elektronicznej, jej dystrybucję do pracowników Cricoteki, zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • przyjmowanie poczty, prowadzenie ewidencji, monitorowanie poczty przychodzącej
    i wychodzącej, dystrybucja zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, ich archiwizacja zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
  • przyjmowanie na dzienniku podawczym dokumentów finansowych (faktury, rachunki itp.) i ich dystrybucja do odpowiednich osób / pracowników Cricoteki;
  • organizowanie wizyt gości Dyrektora polskich oraz zagranicznych w Cricotece;
  • przygotowywanie pism wychodzących z Cricoteki również w języku angielskim;
  • obsługa systemu EZD,

 

Zadania związane z organizacją pracy Dyrektora i Zastępcy Dyrektora

  • wsparcie organizacyjne spotkań;
  • organizacja podróży służbowych;
  • przygotowywanie prezentacji i wystąpień;
  • przygotowywanie notatek z zebrań z udziałem Dyrektora / Zastępcy Dyrektora;
  • prowadzenie kalendarza Dyrektora i Zastępcy Dyrektora.

 

Prowadzenie rejestrów w wersjach papierowych i elektronicznych m.in.

  • obiegu pism przychodzących i wychodzących;
  • umów;
  • faktur;
  • pieczątek, innych dokumentów.

 

Zadania związane z organizacją pracy instytucji i pracowników

  • dystrybucja do pracowników Cricoteki zarządzeń, komunikatów, pism okólnych;
  • zakup biletów (pociąg, samolot itp.) związanych z organizacją podróży służbowych;
  • przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Cricoteki w oparciu o otrzymane merytoryczne materiały, pozyskanie ich, ich korekta i redakcja;
  • organizacja i obsługa posiedzeń Rady Programowej instytucji, sporządzanie sprawozdań
    z obrad.

 

Zadania związane z organizacją pracy biura

  • dbałość o porządek w biurze i pomieszczeniu socjalnym – poza usługami sprzątania;
  • kontrolowanie stanu materiałów biurowych oraz ich zamawianie;
  • dokonywanie zakupów i zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze;
  • serwowanie poczęstunku dla gości / kontrahentów Cricoteki;
  • organizacja cateringu w czasie spotkań Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora.

 

  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • możliwość korzystania z karty ICOM;
  • zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI;
  • bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP;
  • zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki.

 

  1. Wymagane dokumenty formalne:
  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Dokumenty aplikacyjne niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.

 

  1. Etapy Rekrutacji:

I ETAP – Weryfikacja aplikacji. Komisja powołana w ramach procedury naboru dokona pierwszej weryfikacji oraz selekcji aplikacji nadesłanych / złożonych przez kandydatów. W trakcie tego etapu dokona analizy wymaganych dokumentów, tj. CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i szkolenia itd. co do zgodności z wymogami ogłoszenia o naborze. Na tym etapie odrzucone zastają aplikacje osób, które nie spełniają określonych wymagań formalnych i merytorycznych określonych w ogłoszeniu o naborze i zostaje stworzona lista osób, które w najwyższym stopniu spełniają wymagania z ogłoszenia. Osoby te zostaną zakwalifikowane do II etapu naboru. Liczbę osób określa Komisja.

Etap II – Rozmowa kwalifikacyjna Umożliwia zapoznanie się z kandydatem oraz weryfikację informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych. To czas na zadawanie pytań o kompetencje, a nawet na przeprowadzenie specjalistycznych testów, które ujawnią bardziej lub mniej pożądane cechy kandydata i sprawdzenie poziomu znajomości języka obcego, jeżeli był wymagany. Forma rozmowy: stacjonarne spotkanie w siedzibie CRICOTEKI / on-line. Na tym etapie może się odbyć więcej niż jedno spotkanie z kandydatem.

Etap III – Wyłonienie właściwego kandydata. W wyniku Etapu II Komisja wyłania kandydata, który osiągnął najwyższą ocenę w ramach Etapu nr II i przedstawia rekomendację co do jego wyboru do zatwierdzenia Dyrektorowi. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, może zostać zorganizowane spotkanie kandydata z Dyrektorem w celu prezentacji kandydata, omówienia warunków zatrudnienia. Decyzja Dyrektora co do zatrudnienia rekomendowanego kandydata stanowi podstawę do powiadomienia wybranej osoby o tym, iż jego kandydatura została oceniona najwyżej i składana jest kandydatowi oferta zatrudnienia. Na tym etapie mogą być jeszcze ustalane ostateczne warunki zatrudnienia określone w ofercie. Przyjęcie oferty przez kandydata stanowi podstawę do ogłoszenia wyniku naboru.

Etap IV – Informacja o wynikach naboru. Na tym etapie dochodzi do powiadomienia osób biorących udział w naborze o wynikach naboru w następujących formach:

1)      kandydatów zaproszonych do Etapu II i następnych etapów: mailem lub telefonicznie

2)      wszystkie osoby, które złożyły aplikacje bądź mają dostęp do ogłoszenia o naborze: poprzez opublikowanie informacji o zakończonym naborze wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska wybranego kandydata pod treścią Ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP CRICOTEKI.

 

Więcej informacji
0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu