Praca

nabór na stanowisko specjalista / referent ds. sekretariatu (umowa o pracę na cały etat – na zastępstwo)

Szukamy energicznej, odpowiedzialnej osoby, która dobrze czuje się w pracy administracyjnej i nie boi się wyzwań, jakie stawia instytucja kultury.

Cricoteka została założona w Krakowie w 1980 roku z inicjatywy Tadeusza Kantora, jako żywe archiwum Teatru Cricot 2. Zgodnie z wolą artysty Cricoteka od początku pełniła równolegle funkcje muzeum, archiwum, galerii i ośrodka badań, jednocześnie gromadząc unikalne materiały dokumentujące działalność Teatru i jego założyciela. Cricoteka zajmuje się obecnie organizacją wystaw, spektakli, warsztatów oraz innych wydarzeń. Wydaje publikacje poświęcone sztuce i życiu Tadeusza Kantora. Cricoteka jest Instytucją Kultury, której organizatorem jest Województwo Małopolskie.

 Komórka organizacyjna CRICOTEKI: Dział Administracyjny

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo – data zatrudnienia: lipiec 2024 r.
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Norma czasu pracy: podstawowy system czasu pracy,
  • Miejsce wykonywanej pracy: siedziba przy ul. Nadwiślańskiej 2–4, Kraków (brak możliwości korzystania z parkingu , strefa parkowania B przy ul. Nadwiślańskiej)
  • Stałe składniki wynagrodzenia na danym stanowisku:
  • Wynagrodzenie zasadnicze
  • Dodatek stażowy, za wysługę lat od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadniczego,
  • Przewidywane wynagrodzenie zasadniczena stanowisku: 4300 zł BRUTTO

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • Komunikatywność;
  • wykształcenie wyższe magisterskie/licencjat;
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych;
  • umiejętność przygotowywania prezentacji;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 w mowie i piśmie.

 

  1. Mile widziane:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 1 rok;
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu

  • obsługiwanie połączeń telefonicznych (numer główny CRICOTEKI);
  • obsługiwanie ogólnej skrzynki cricoteka@cricoteka.plpoprzez przyjmowanie / wysyłkę pocztę elektronicznej, jej dystrybucję do pracowników Cricoteki, zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • przyjmowanie poczty, prowadzenie ewidencji, monitorowanie poczty przychodzącej
    i wychodzącej, dystrybucja zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, ich archiwizacja zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną;
  • przyjmowanie na dzienniku podawczym dokumentów finansowych (faktury, rachunki itp.) i ich dystrybucja do odpowiednich osób / pracowników Cricoteki;
  • organizowanie wizyt gości Dyrektora polskich oraz zagranicznych w Cricotece;
  • przygotowywanie pism wychodzących z Cricoteki również w języku angielskim;

 

Zadania związane z organizacją pracy Dyrektora i Zastępcy Dyrektora

  • wsparcie organizacyjne spotkań;
  • organizacja podróży służbowych;
  • przygotowywanie prezentacji i wystąpień;
  • przygotowywanie notatek z zebrań z udziałem Dyrektora / Zastępcy Dyrektora;
  • prowadzenie kalendarza Dyrektora i Zastępcy Dyrektora.

 

Prowadzenie rejestrów w wersjach papierowych i elektronicznych m.in.

  • obiegu pism przychodzących i wychodzących;
  • umów;
  • faktur;
  • pieczątek, innych dokumentów.

 

Zadania związane z organizacją pracy instytucji i pracowników

  • dystrybucja do pracowników Cricoteki zarządzeń, komunikatów, pism okólnych;
  • zakup biletów (pociąg, samolot itp.) związanych z organizacją podróży służbowych;
  • przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Cricoteki w oparciu o otrzymane merytoryczne materiały, pozyskanie ich, ich korekta i redakcja;
  • organizacja i obsługa posiedzeń Rady Programowej instytucji, sporządzanie sprawozdań
    z obrad.

 

Zadania związane z organizacją pracy biura

  • dbałość o porządek w biurze i pomieszczeniu socjalnym - poza usługami sprzątania;
  • kontrolowanie stanu materiałów biurowych oraz ich zamawianie;
  • dokonywanie zakupów i zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze;
  • serwowanie poczęstunku dla gości / kontrahentów Cricoteki;
  • organizacja cateringu w czasie spotkań Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora.

 

  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • możliwość korzystania z karty ICOM;
  • zniżki na wydawnictwa w księgarni CRICOTEKI;
  • bezpłatnie zwiedzanie wystaw oraz wstęp do innych muzeów na terenie RP;
  • zniżki za zakupy w kawiarni na terenie Cricoteki.

 

  1. Wymagane dokumenty formalne:
  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • kopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.
Więcej informacji
0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu